Skola, träning

Då var man hemma efter en kväll med träning och föreläsning. Träningen gick bra, men vi hann inte med den sista övningen eftersom vi var tvungna att stressa till skolan. Vi trodde vi börja 18.00 men det var 17.30, så vi fick stressa loss på gymmet. Men det gick bra :).

Föreläsningen var HEMSK, en riktig bitch kärring som föreläste. Hon ställde frågor till oss och var riktigt otrevlig tillbaka, nä henne gillade jag inte ALLS. Så de ska jag bannemaaaj skriva i utvärderingen :P.

Efter skolan åkte jag och bex till MAXI för att handla lite råvaror :P haha.. Där blev det en del utflipp, och jag gillar det =)

NU: Bad och svulst!
/ K

Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in. nice blogg.

2009-02-25 @ 21:24:36
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha... Hon tanten på MAXI blev rädd för oss.:P

2009-02-26 @ 12:32:36
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0