Normalisering

Dagens dag har varit riktigt bra tycker då jag, har gjort annat än suttit här hemma och glott in i datorn hela dagen i alla fall. :) Var på föreläsning mellan 9.15-12.00, efter det gick jag och Little och hälsade på älsklingen. Han gav mig ett marabou choklad, gott. :) Ska äta det nu hade jag tänkt...

Efter detta stack jag och Little till Limhamn och strosade runt, jag köpte ett par leggins (jag frööööös) och åt schnitzel med pommes.. Det var GOTT! Ni ska få se ett roligt filmklipp när jag äter sen (SKITROLIGT). Verkar dock ta hela natten att ladda upp möget på youtube :S

Någon som vet andra sidor där man kan ladda upp videoklipp?

Efter Limhamnturen gick jag till en liten bäbis som jag skulle passa, passade henne till kl 17 sen tog jag bussen hem, DÅ var jag frusen kan jag få tala om.


Här sitter jag och HUGGER IN!



Jag ÄLSKAR mina små pommes med grillkrydda på, jaaahhh!



Här sitter jag nu med tända ljus och tuggar i mig vindruvor.. Dessutom lyssnar jag just nu på Britney Spears - Toxic! På något märkligt sätt är den låten jävligt cool!

Nä nu ska jag se hur det går för filmen... Förhoppningsvis kommer den upp senare!


Kommentarer
Postat av: emma holmlund

HAR DU FÄRGAT HÅRET??????

2009-02-04 @ 13:33:04
Postat av: Sofia

Pommes är det bäääääääästa ;D

Titta gärna förbi in min blogg; www.chicflia.blogg.se

2009-02-04 @ 13:39:50
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Emma: Yes i have. ;) för 2 veckor sen.... haha.. :)

2009-02-04 @ 13:50:07
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0