It's fridaaaay

Och det är jag riktigt glad för. :)

Vaknade relativt tidigt idag igen, antar att det beror på att jag lägger mig ganska tidigt på kvällarna. ;) Men det är ju så skönt att soova..

Har hunnit äta frukost och klä på mig ett par skitiga mjukis och en ful tjocktröja. Sitter här vid datorn i fettigt hår med äckligt blek HUD i ansiktet. Men nu ska det pluggas. Ska göra så mycket jag bara kan på rapporten som ska vara färdig på måndag, känner jag mig rätt så kommer jag inte sitta med det i helgen!

Senare kanske jag drar en sväng till NovaLund tillsammans med D. Längesen jag var där och det är alltid lika skoj! :) Blir dock inte massa shopping, möjligtvis någon nödvändigt och billigt. Men ska hålla i pengarna denna månaden!

Ikväll ska jag, Little, Frida (kanske Andy?), Bojan, Aleks (kanske Anna?) till Lilla torg(?). Ska bli trevligt faktiskt, får se hur det artar sig och om folk har lust att gå vidare. Driton ska ut med sina kompisar så kanske kan man dra och möta upp dem, vi får helt enkelt se! :)

Nu ska jag plugga!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad gör en sån mjukis ihop med en massa hårdingar B)

2009-02-27 @ 16:00:23
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0