10-kort

Idag ska jag vara RIKTIGT duktig, duktigare än vanligt. Jag ska nämligen köpa ett 10-kort, YÄÄH! Haha, har betalt kontant senaste gångerna och jag vill inte riktigt ännu köpa ett halvårskort så jag kör på ett 10. Känner jag att jag fått igång mig ordentligt efter dessa 10 gångerna köper jag ett halvårs. :)

Här nedan ser ni Karolina när hon tränar... Fast, det ser nog mer ut som Bojan... Okej, här nedan ser ni Bojan som tränar loss ordentligt på F&F. Idag är det min och Little.B:s tur. :)



Kommentarer
Postat av: Bojs

Hahaha japp, jag brukar springa runt på gymmet i bara badbyxor ;)

2009-02-26 @ 16:23:47
Postat av: Rebecca

Ja jag vet, det var därför det var mer likt dig. Bärra brukar ju ha någon typ av TOPP som skyler byst m.m.

2009-02-26 @ 18:11:06
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0