Effektiv dag!

Goddagens!

Har hunnit med massor av grejer idag, en riktig effektiv dag då med andra ord. Stolt över mig själv! ;)

Vaknade runt halv elva tiden och drog igång och städade direkt efter jag ätit frukost. Blev storstädning av båda toaletterna, damsugning av hela nedervåningen + en maskin tvätt. :)

Efter det gjorde jag mig klar för en fika i stan tillsammans med de gulliga töserna Frida och Anna. Blev en Frappino Espresso på Barista för min del, mysigt. Efter fikan tog vi en snabb runda på stan, eftersom jag anser mig fattig (fast att jag ja har pengar på mitt sparkonto, men det räknas ju inte, ellerhur??) tänkte jag inte handla någonting. Dock hittade jag ett par supersöta tygskor inne på Jerns (tack vare Frida för de var hon som ville titta på dem), det var 70% rea så de kostade inte mer än 120 kr, det kan ju ett par tygskor från Esprit vara värda, så de fick följa med hem. :) Blev även lite shampoo på H&M.

Nu är jag helt färdig känns det som, men samtidigt känns det skönt att ha fått så mycket ut av dagen. Ikväll är det jobb som gäller mellan 22-04. Kan dock hända vi stänger tidigare, tror inte det kommer vara så mycket folk ikväll.

Nu ska jag strax äta sen blir det nog en liten powernap.

Kramis
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0