Ska vi gifta oss?

Aaaaahh..


Idag är jag så jävla trött, ont typ överallt klen som jag är. Tur man inte alltid jobbar både fredag och lördag, hade aldrig pallat. :P


Det gick bra igår också, kom en hel del folk för en gångs skull. :) Och både jag och Jeff var jääävligt trevliga. Jag stog nog med ett leende hela kvällen igenom, stolt :) haha..


En kille kom fram och skulle lämna sin jacka:


- Hej! Ska vi gifta oss?
- Haha, hmm.... Vad har du att erbjuda?
- En resa till Paris, jag friar i Eifeltornet!
- Haha, nä tack!


Finns så roliga människor där ibland, haha..


Nej nu ska jag försöka ta mig ur sängen, kanske ta mig en kopp kaffe så jag piggnar till. Hatar att vara såhär trött, hade utan tvekan kunnat sova mer men vill inte sova bort hela dagen. :(



Hörs sen.
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0