Sista MF-dagen

Nej men HEJ!

Gårkvällen blev mysig och trevlig. Jag, Frida och Jeanette träffades upp i öltältet på stortorget, sista festivalkvällen ju. Jag använde min älskade highheels igår, yeeeii.. Gick ju mycket bättre än jag hade trott, de var inte alls jobbiga att gå med, de kommer utan tvekan användas flitigt framöver. ;)

Vi fick i alla fall höra lite av familjen, kände dock bara igen en låt..

Tog lite bilder igår, inte alls många, men några. Dock orkar jag inte lägga in dem nu, men kanske kommer de upp ikväll.. :)

Tack för en trevlig kväll Frida och Jeanette. :)

Idag blir det stranden med Frida, wiie.. Hoppas vädret håller i sig, tror det. :)
KRAAAM.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack själv vännen! :)

2009-08-22 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0