Pengar rullar ut som de (inte) ska..

Godkväll damer och herrar.

Idag har varit en bra dag. :) Stan som vanligt, hahaha. Blev en fika på Espressohouse denna gången, en "grillad m. ost och skinka" samt en iste. Satt fint i kistan.

Sedan kunde jag inte låta bli, blev lite shopping idag med. Nu vågar jag verkligen inte gå in på min internetbank, uh. Det är det värsta när man betalar allting med kort, man vet inte hur mycket man gör av med. Men jag vet att jag gjort av med en hel del hundralappar igår och idag. Men jag behövde faktiskt allt jag köpte. :) haha..

Sedan jag kom hem har jag hunnit äta en korv med bröd, druckit en kopp kaffe, rensat bland massor av papper som jag haft liggandes överallt och nu ligger jag bara här. Precis gjort chokladpudding och vispat grädde, mmmm.. Väntar bara på att den ska stelna i kylen, fy fan vad gott det ska bli. Samtidigt tittar jag på "du är vad du äter", mohahaha.

Nej, nu ska jag kolla om puddingen börjar bli klar.
Skriver sen

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0