Påväg...

Nä men så satt man här nu igen, haha... Trååkigt!

Tacosen var extremt god, dock kunde jag knappt äta något innan jag började må illa? Vet faktiskt inte varför men min mage brukar bli konstig dagen efter jag jobbat natt, men spelar ingen roll, blir mat på jobb sen istället. :)

Idag skulle jag egentligen ha varit med Frida m.fl, såg verkilgen fram emot det då jag itne gått ut på riktigt länge. Men ja. Snäll som jag är ställde jag istället upp och jobbade, vet att jag bara hade fått dåligt samvete om jag inte jobbat. Behöver ju pengarna nu inför terminen.

Är i alla fall klar och allt så väntar bara på att tiden ska gå, tänkte vara hos Frida vid halv 8 tiden. Funderar på att dra inom ICA innan och handla någon energidryck som jag kan dricka hemma hos Frida. Hmm...

Idag hoppas jag på mycket folk på jobb, var helt dött igår så ikväll får det fanimej komma lite folk så vi kan få ordentligt med dricks. ;)

Ha en nice kväll.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0