Min rutin är i obalans.

Jag bestämde mig för att sola lite ändå. Så jag la mig i solstolen och började läsa, efter några sidor började det svida i ögonen. Jag bestämmer mig för att lägga undan boken och bara ligga och blunda, vad händer? - Jag somnar!

Tror ni jag har ångest för hur jag ska komma in i skolrutinerna igen? Ehm.. Ja! Har aldrig varit så slö som jag är nu, har aldrig kunnat sova så många timmar som jag sover nu och har VERKLIGEN aldrig somnat någon timme efter att jag vaknat på morgonen.

Nu har jag i alla fall druckit en wannabe redbull från Lidl. Känner mig betydligt piggare men man ska ju inte behöva ta till sånna preparat för att hålla sig vaken, eller?



Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0