Jag somnade

Vad tror ni jag gjorde efter förra inlägget? Gick ut och solade? Neeeeej. Jag gick och bäddade ner mig i min säng och tittade på tv tills jag somnade. Vaknade nu. Haha. Men känner mig mycket bättre nu, huvudvärken försvann också.

Sitter och dricker en energidryck nu så jag piggnar till lite. :) Sen tror jag faktiskt att jag drar iväg och röntgar nacken redan idag. Känns onödigt att skjuta på det faktiskt, har ju ändå hela dagen på mig. Frågan är dock om man ska göra sig klar innan med dusch och allt eller om man ska dra hem efteråt och duscha då. :/

I-landproblem.

Okej. Nu så. Blir dusch NU sen blir det röntgen och sen blir det Fridaaatajm, wiie.

Kram och haj.
R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0