Har inget val längre!

Börjar känna mig trött så ska nog snart sova. Har så mycket tankar som flyger runt i huvudet, får inget grepp om dem. Det enda jag kan säga är att jag inte vet vad jag ska göra och samtidigt vet jag att jag inte kan göra något. Så jag fattar inte vad jag håller på med.

Just nu har jag endast en väg att välja, kan inte göra någonting. Så jag måste ta tag i mig själv och gå den vägen, detta kommer kännas bättre förr eller senare. Det är bara att vänta in tiden!

Detta är första dagen på mitt helt nya liv. Det är först nu som detta är på riktigt!

Rebecca


Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

FIIN BLOGG <3

2009-09-01 @ 00:56:36
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

Puckoprincess.



Stackars Bäx. :( Hoppas det känns bättre snaaart...

LOVE U!! Vill bara krama sönder dig.



puss

2009-09-01 @ 11:23:22
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0