Hancock

Hej igen.

Nej, jag gjorde ingenting nyttigt, som jag sa att jag skulle. Finns ju ingenting att göra, gjorde allt igår. :) Ibland får man faktiskt lov att bara sitta hemma och göra ingenting.

Hur som helst kollade jag igenom filmerna vi har här hemma och hittade Hancock, var helt hundra på att jag hade sett den. Men icke. Det upptäckte jag när jag satte igång den. Den var jävligt bra faktiskt, helt klart värd att se. :)


Will Smith är jäävligt het, till och med i denna dräkten... ;)

Nu är jag rastlös igen, vet inte vad jag ska göra. På ett sätt vill jag ut och cykla lite och få lite luft, känner mig helt instängd. På ett annat sätt vill jag inte alls ut, utan vill bara sitta här och kanske spela lite sims... Åh, beslutsångest!

Sen undrar jag om jag inte borde laga lite mat, men vad? Kommer kanske bara bli misslyckat ändå, borde jag ens ge mig in i det? Finns å andra sidan en färdig lasagne i kylen, kan ju bara sätta in den i ugnen så slipper jag tänka så mycket... Hmm....

Får ta mig en funderare. :)

Rebecca

Kommentarer
Postat av: berit

Wll smith ger mig rysningar,... puuh ;))

2009-08-21 @ 16:37:55
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0