Fortfarande lika tråkig.

Var nyss inne på Blondinbellas blogg och såg att hon befinner sig på sjukhus. Tycker sånt är läskigt, vet inte vad som har hänt men troligtvis ingenting alltför allvarligt!

Dagen idag har varit jävligt dryg om man kan uttrycka sig så. Hmm.. Har bara varit här hemma, tittade på ett avsnitt av Gossip Girl för att fördriva tiden men efter det avsnittet pallade jag inte se fler, jag är nog ingen riktig seriemänniska (uppenbarligen).

Ikväll hade jag velat göra någonting som får mig på bättre tankar men vad? Just det, det finns ingenting att göra. Och med tanke på vädret så har jag ännu färre alternativ. Är så trött på det!

Så.. Blir väl att sitta här och glo. Kanske glo nån film och äta något onyttigt? Tittade aldrig på Mina jag och Irene igår så kanske får titta på den idag istället..

Bye Bye!
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0