En enda röra

Allt är så tråkigt och jag är så rastlös. Jag måste underhålla mig själv, klarar inte av att sitta här och bara glo. Deppar bara ihop då. Vill göra något roligt, är sugen på vin. Ett glas vin! Men det är måndag, vem skulle vilja dricka vin med mig en måndag? Just det, ingen.. Åh vad allt känns...

Idag när jag vaknade hade jag huvudvärk, den där tröga huvudvärken som sitter i en hel dag. Samtidigt hade jag en extremt stor klump i magen, den klumpen stör mig. Vill ha bort den, nu! Men jag är dum som tänker så, för jag kan inte stressa den att försvinna, den försvinner när den vill och det är bara att vänta ut tiden.

Men jag vill inte sitta här längre, vill inte känna denna känslan mer. Vill må bra, vara glad, lycklig! Trött på det.


På onsdag börjar skolan och konstigt nog känns det som en berfrielse!

R.


Kommentarer
Postat av: Malin DÖMÖTÖRI ;)

JAG! Jag skulle vilja dricka vin med dig en måndag :D synd jag läste det så sent då.

2009-09-01 @ 00:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0