Ändrade planer

Blev ingen filmkväll ikväll, inte hos Frida i alla fall.. Blev tillfrågad om bio och för en stund ville jag verkligen. Men när jag ställde mig i badrummet och började kleta på kajal kände jag bara hur humöret sjönk väldigt fort igen.

Så det blev ingen bio heller. Kanske ändå var bäst så, är helt trött i huvudet, hade kanske somnat i salongen? Hade ju varit lite pinigt.

Dock funderar jag nu på att kanske dra igång Mina jag och Irene, det är en film som i alla lägen gör mig glad. Haha, jag verkligen älskar den. Kan se den hur många gånger som helst! Jo men så får det bli!

Ska se om det finns något gott att mumsa på under tiden. :)

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0