Nelly

God morgon!

Vaknat nyligen, har sovit ut ordentligt=). Ska plugga hela dagen idag, sen ikväll blir det träning. Antagligen kommer jag få träna själv eftersom Bojan tentapluggar (och tränade igår) och Pungen ska börja jobba redan sju. Fast kanske jag kan övertala henne:P. Trist att träna själv samt ta den förj*vliga bussen ensam:(.

Är inte dessa tröjorna bara för härliga:P. Tror jag ska slå till på en av dem iaf :)

F*CK SWEDEN - To My Ex BoyfriendDark Muse - Heidi Klum Says Fuck OffConverse - All Star Light BlackMischa Barton - Lyla Belted Charm ClutchCaia Of Sweden - Njuta BagKum Kum - 21 RingLipsy - Block Tulip DressRut m.fl. - Ida DressIchi - Ean DressCheap Monday - Brenda Body

Nelly.com har så otroligt mkt fina saker. Listan kan bli mega lång med saker jag vill ha därifrån, dock inte så billigt. Man är ju trots allt en fattig student =). 

Men något av detta ovan ska jag köpa=). 

/K


            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0