Valborgsmässoafton!

Det är idag det! Och vilket vääder vi ligger inne med i Malmö-stad. Kan ju knappast bli bättre? Dock varnar dem för brandrisk då det inte regnat på väldigt länge, så det är mycket torrt överallt.. Knasigt egentligen, brandrisk på Valborg, hur ska det gå med alla bål? Och vårt grillande? :P

Hade en rktigt nice dag igår. Träffade upp Vicky på Gustav, sedan begav vi oss mot Kungsparken där vi låg och stekte i den härliga solen i typ 2 timmar. Sedan blev det en sallad och sedan raka vägen mot Lillatorg. Var hemma vid 22 tiden så det blev verkligen en lång dag. Somnade direkt när jag kom hem i stort sett, sjukt. Men det förklarar också varför jag vaknade nu kl 8... :P

Får hoppas jag orkar hålla mig vaken ikväll. ;)

Idag har jag planerat att dra till Kungsparken med Vicky igen.. Underbart väder! Vet dock inte hur jag ska göra, känns som att det blir stressigt. Och tänkt så mycket sol jag missar när jag sitter på bussen i nästan en timme.. Hmm... Har ju trots allt trädgård.. Får se!

Nä nu ska jag äta upp min frukost.

Ha en NICE valborgsmässoafton och ta det lugnt med eldandet :)

// Rebecca

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror inte man får lov att ha bål heller. Är det bara jag som fått för mig det?

Var finns det bål annars?



Nej, vi brukar inte duscha med Arne. Men vi sover med honom! :P

2009-04-30 @ 11:42:39
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0