Tja!

Hallååå alle!

Hur är di mi er idau? jag maur brau iallefall :P.

Händer idag gott folk? jag ska plugga loss, ska sticka in till Bojans skola och plugga, tror man får mer gjort där? Måste verkligen komma igång med skiten. Får ser hur det kommer gå ;). Bojan gick upp vid sju för att Börja plugga, han är allt duktig han :). Jag är minder duktig som ligger kvar och sover en timme extra, men vafan ;).

Nu är jag uppe iaf =) ska snart svulsta i mig like frulle och sen ta helvetesbussen, är det inte förj*vligt att ta bussen? Eller jag tyckte egentligen inte det när jag bodde i tygelsjö för 150 bussen gick sjukt fort. Så det spelar stor roll hur långt och vilken buss man tar :P. Iaf jag åker med cp 4:an som tar 1timme in till stan. Med bil tar det liksom 15 min :P Underbart!

Nåja! ha den :P

Elin (min brors barn) bröt benet i sälen, synd om henne :(

Jag ville testa läget!

/K

Kommentarer
Postat av: Frida

Uuusch, jag hatar bussar! så stinkande och varma. Men har man lite musik i örona kan det bli mysigt ändå :P

2009-04-27 @ 11:18:13
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0