Min dröm!

Jag glömde berätta om min dröm! Den var rätt lustig så jag måste dela med mig helt enkelt....

Jag och Bärra var på en fest, hos en tjej vars blogg jag brukar läsa. Ingen jag känner särskilt bra dock men hon bor i Malmö. Av någon anledning var Messi där.. Ni vet killen man ser i bland annat Blondinbellas blogg..? Han satte sig på knäna och frågade mig (med största hopp) om jag hade en blogg. Självklart svarade jag att jag hade en, tillsammans med min tjejkompis som då satt bredvid mig (Little Börr). Han blev skitglad och sa att han skulle göra vår blogg stor!


Dock var Börr jätte skeptiskt till detta. Hon ville inte att vår blogg skulle bli så stor och ville INTE ha hjälp av honom.. Dock tjatade jag tills hon gav med sig. Av någon anledning skulle vi ge Messi pengar, så vi gav honom 200 kr var. (stora summor). Dock gav vi dem inte till honom direkt utan till någon annan snubbe som delade ut små kakor. Självklart stoppade han ner dom i fickan och där rök våra pengar...


Vi gick till Messi igen och sa att vi råkade ge pengarna till en annan kille så sa han att han skulle fixa det. Vilken tur!


.... Sen vaknade jag!



Vilken sjuk dröm... Ofta man är så insatt i bloggvärlden att man DRÖMMER om den? Herregud! Aja, lite småkul var det och jag tckte ju självklart att det var värt att skriva här! ;)

// Rebecca

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken dröm?



Själv drömde om jag snygga rysskarar!

2009-04-30 @ 12:40:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken dröm?



Själv drömde om jag snygga rysskarar!

2009-04-30 @ 12:40:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0