Lilla och svulst

Hejsan heeej!

Hur leker livet? jag mår TOPPEN, kan det vara annat än bra när det är så underbart väder ute ?=). Jag blir iaf jätteglad. Kvällen har tillbringats på lilla-torg på en uteservering tillsammans med Andyboy, Frids,Pung,Nils, och soffi. Och det var jättemys. Jag och Bex satt kvar lite längre än alla andra och snacka loss. Det är konstigt detdär för vi umgås ALLTID och har ändå ALLTID något att snacka om, sjukt! fattar inte hur det går ihopa?:P haha. Vi borde tröttna på varandra, ;)

Efter lilla begav vi oss till BK och krängde som fanders, jag är såååååååå svulstig nu (mauen är tjock). Ska lägga mig i sängen (i fosterställning)och låta magen hänga löst!


/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0