En sån dag

Hej Bloggen! ;)

Idag har jag varit i skooolan, jätteroligt som vanligt. Verkligen! Efter skolan blev det en runda i stan och träffade min pojkvän och hans kompisar, mycket trevligt.. :)

Sedan blev det bussen raka vägen hem för att sova en timme, var sjukt trött.. Sen var det bara att hoppa på bussen igen för att träffa upp Friiidolf vid kronprinsen. Vi myste i Kungsparken, köpte korv och beundrade ank-familjerna.. Blev även en liten titt på Andy-man när han körde lite core-moves på sin träning...:p

Har förresten handlat en tandkräm som ska göra tänderna vita, Frida rekommenderade den.. Hoppas att den funkar, mina är så gula och fula nu. :( Vill ha ett colgate-smile ;)

Nej nu ska jag sminka av mig och borsta tänderna. :D

Kram och godnatt

// rebecca

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas tandiskrämenis är bra. :) har höööört att den är bra iaf. :D

2009-04-28 @ 22:39:09
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jo den gick bara bra :D städar hos min brorsa för en liten slant haha

2009-04-29 @ 01:39:57
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0