Överväger

Sitter och överväger om vilken restaurang jag ska ta på min födelsedag, troligtvis blir det nog Elysée. Där kan man få fondue (för minst två personer) för 179 kr, det är ju faktiskt billigt! Dessutom får jag väl unna mig någonting på min födelsedag, något mer än typ fallafel. :P

Tycker det är jobbigt när man ska anpassa restaurang för alla men sen kom jag på att det behöver jag ju inte göra, jag väljer och de som vill följa med följer med, helt enkelt! Jag är alldeles för vek..

Ska hursomhelst blir väldigt roligt. :) Blir en supertrevlig helkväll med nära och kära som vill fira mig!

Igår var jag hos Nills där bland annat Little Börr, Boj, Frida, Nills flickvän, Jossan och Stek var. Vi tittade på The Cleaner, handlade om en man som hade som jobb att städa undan och rengöra brottsplatser. Iih!

Idag ska vi ha lite kalas här hemma för mig och Felicia, blir familjen Svedala som kommer på besök! Troligtvis blir det en väldigt onyttig dag, som vanligt på kalas...

Ikväll ska jag och Druvan jobba hela natten lång, fast den stackaren har ju redan jobbat en natt.. Men usch, ser inte fram emot natten, lönehelg och allt. :( Kommer döööööö! :P

KRAMIS / PUNGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0