Bästa uppfunnen produkt

Förkyld som fan är jag, hostar hela tiden och kliar i hela halsen, öronen och näsan. Usch, vet inte var jag ska ta vägen snart. Hatar att vara sjuk, man blir ju helt handikappad, nästintill!

Idag var vi i skolan och träffade vår tillfälliga grupp som vi ska göra grupparbete med, är väl i stort sett klara. Jag ska fixa PowerPoint-delen här hemma eftersom skolan datorer inte kunde lägga in bilderna från min kamera! GAAAH!

Förresten vad tycker ni om den "nya" bloggen? Är inte headern aningen motsägande vad jag och Bärra är? Ser nästan ut som man har kommit till två bimbosars blogg. Kanske blir modernt att kalla sig Pungen, som bimbo.. Hur som helst tyckte jag den blev väldigt fin, och lite ljusare nu inför mörkare tider! ;)

Just det.. Bästa uppfunnen produkt! Heeeelt klart Nässpray, det märker man i alla fall när man är förkyld och näsan täpper igen hela huvudet. Tack och lov finns nässpray... Räddaren i nöden!

Idag hade jag kanske behövt plugga lite, har ju inte pluggat särskilt mycket inför tentan men jag orkar inte. Mår baaaaajs och börjar tro jag har feber också? :/ Fast då hade jag nog inte orkat sitta här.. Istället för att plugga blir det varm choklad, duntäcke och TV. 20.00 ikväll är det dessutom idol, får vi inte missa!



Snoriga kramar / Er Pung (men om ni vill får ni kalla mig för mitt riktiga namn - Rebecca!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0