Alla är sjuka

Ja nu är jag inte längre ensam om att vara sjuk. Little Börr and Little Serb har också gått och blivit sjuka, kanske är det jag som är boven i dramat. Dock inte på Aleks för han har jag ju faktiskt inte träffat när jag varit sjuk..

Idag måste jag egentligen plugga, det är liksom VÄLDIGT viktigt. Jag mår faktiskt bättre idag, igår var det katastrof.. Men vet inte om jag orkar plugga ändå, känns som hjärnan är en enda stor degklump som jag inte har någon kontroll på alls just nu!

Imorgon är det fredag och Die Familie skulle på juggefest, får se hur det blir med det nu när 3 av 4 ligger och är sjuka.. Typiskt ju! Hoppas i alla fall att jag är frisk till på lördag för då ska jag jobba...

Såg precis på Oprah, handlade om någon sjuk sekt där alla bor på ett "läger" och 14 åriga tjejer blir bortgifta med 50 åriga män och föder massa barn utan att ens veta hur ett barn blir till... Så mycket sjukt som händer i vår värld, hemskt faktiskt..

Ett tips för er alla som ligger hemma och är sjuka idag, drick varm mjölk med massor av honung i. Det hjälper, ni kommer inte att ångra er. :)

BakterieKram / Pungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0