SATC, choklad och popcorn!

Varit en mycket trevlig och mysig kväll, dock väldigt onyttig vilket jag har lite ångest över nu. Krängde kex med ost innan med mamma och till filmen tryckte man i sig en himla massa choklad och popcorn. Men det var jäkligt gott kan jag säga! :)

Saker känns alltid bättre när man har någon nära omkring sig, eller när man har andra grejer att fokusera på. Men det är ändå jobbigt när man innerst inne ändå har en sak som brottas med övriga tankar. En sak som värker, går runt med magsmärtor nu mera i intervaller. Jag brukar aldrig ha ont i magen?! Men jag tror nästan jag vet varför, oro och stress påverkar mig ganska sällan men just nu vet jag inte om jag kan hålla det ifrån mig. Suck! Hatar verkligen sånna här tider, mörkt och regnigt.... dystert.. Lyckas alltid göra saker jobbigt för mig själv vid dessa tider, typiskt ju...

Imorgon ska jag till vårdcentralen, blir inget mentorsmöte, alltså ingen skola. Bara vårdcentral kl 12 och sedan fika med Michelle. Kanske en film imorgon också, film går alltid hem. :)

Nu är det verkligen dags för mig att sova, är jävligt trött. Så sov gott mina kära vänner... Puss och kram / er Pung?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0