En trevlig tisdag..

Dagen har varit mycket trevlig. Började med ett besök hos vårdcentralen där jag fick visa upp mina fina knölar och leverfläckar. Var så nervös så jag trodde jag skulle skita på mig, som vanligt på sjukhus. Spelar ingen roll vad jag ska göra eller om det ens är jag som ska bli undersökt. Räcker att jag sitter där tillsammans med någon annan och jag stirrar upp mig så mitt hjärta går i 180.

Efter vårdcentralen tog Michelle och jag bussen till stan där vi satte oss på Mando, blev en riktigt smarrig ryggbiff, dock var de inte särskilt trevliga där och servicen sög då vi inte fick vår dricka förrän vi käkat klart. Andra gången jag upplever dålig service på det stället, så det var sista gången jag gick dit!

Efter maten letade vi upp salong Fusion som ligger bakom caroli, gick in och bokade en tid till att fixa naglarna, fick en tid på torsdag. Superkul! :)

Sen drog vi vidare till IKEA där vi lunkade runt i några timmar, köpte två fina ramar som jag ska sätta lita fina grejer i och hänga upp på min vägg. Blev en dryg bussresa hem sen från IKEA men gick bra eftersom man var två. :)

Förresten, dagens höjdpung(t) ;) - När jag och Michelle gick på gågatan påväg till Mando kastade sig en kille fram till mig och slängde fram ett reklamblad i handen på mig. Jag blev helt chockad eftersom han kom från ingenstans. När jag sedan läste på bladet stog det "Marshmallows 16+". Michelle börjar asgarva och skriker ut vad som står på lappen så att alla hör. Skämdes jag? Nja... Jag tar det som en komplimang att jag ser ut som 16.. ;)

Ha en trevlig kväll, nu ska jag läsa "Kommunikation och konflikthantering" på Camillas begäran! ;)
Kram / Bäx!

Kommentarer
Postat av: berit

Ni ville ha en ny blogg layout.. Då får ni göra som alla andra och tävla om den på min blogg ;)

2008-10-29 @ 00:01:14
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0