Crunchy Müsli från ICA!

Jag älskar den müslin, den har något speciellt som bara gör mig så glad. Hur som helst så sitter jag och äter den just nu, min goda frukost! (haha).

Hade ställt klockan på 09.45 men vaknade av mig själv kl 08.00. Knaaaaas! Sen jag vaknade har jag bara suttit i telefon, först med Michelle och sen med my little Börr. Hon ska till skolan den stackaren, inte jag. TIHI!

Strax ska jag till vårdcentralen, börjar bli lite nervös nu. Gillar inte sjukhus, vårdcentraler, tandläkare m.m. Gillar inte ställen som har sprutor m.m bland sina verktyg. Usch och tvi! Som tur är blir det ingen "operation" idag i alla fall. :)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och börja göra mig klar. Kan behövas!

KRAM PO ER / REBECCA NORGREN!

Kommentarer
Postat av: berit

dumma :( det är min müsli, det är därför den alltid tar slut, du som är så glupsk :(

2008-10-28 @ 16:20:42
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0