Tomorrow starting now

If you're ready we can shake the world
Believe again
It starts within
We don't have to wait for destiny
We should be the change that we want to see

Varit en ganska usel dag idag, mår rutten bulle. Men glad är jag i alla fall, speciellt med världens bästa låtar på min dator. Ni skulle bara veta. :)

Helgen kommer bli så mysig. Ska verkligen bli skönt att få varva ner och slippa jobba. Behöver lugn och ro, trött på stress och sömnlösa nätter..

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik!
Kram Rebecca!

För er som inte hört låten jag just nu är smått förälskad i...


Kommentarer
Postat av: Berit

neej :D han sa ju det sen ;)

2008-11-27 @ 21:08:42
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0