Mensvärk till tusen!

Idag var jag och Börr riktigt flitiga om jag får säga det själv, fick en hel del viktigt gjort - skönt! Imorgon kl 9.00 ska vi vara på Malmö Högskola och få handledning av Charlotte! Efter det blir det mycket plugg, blir att plugga hårt som fan! Men det fixar vi för vi är grymma... ;)

Förresten, bilden i inlägget under är underbar? Haha, har nog aldrig skrattat så mycket åt en bild som åt den. Grejen är att vi bara blev fotograferade, vi hade alltså inte planerat vilken min vi skulle göra. Men ja, känner man varandra FÖR bra blir det såhär. :)

Nu sitter jag i mitt otroligt mysiga rum, har fått såå mysigt, jätte härligt. Vill bara få upp mina ramar på väggarna också men först måste jag ju fixa bilder jag ska ha där i. Kanske bilden här under?! ;)

Sitter nu och lyssnar på massor bra låtar, älskar att ha massa bra musik på datorn. Brände en cd hemma hos Driton innan så det kan liksom inte bli bättre. Är något förälskad i.... John Ledgend .. Haha. :D

Nej nu ska jag lägga mig ner i sängne och böla över min mage, aaaaaj som fan! :(
KRAM / Bexan :)

Kommentarer
Postat av: Kenza

Jag har äran att presentera ett underbart erbjudande! Kicks har gett er en otrolig möjlighet att få ett presentkort på 500kr. Gå in på http://www.gratisgen.se/ref/97334 och bli medlem, gå sedan in på svenska spel och bli medlem där. Du får då tio poäng du kan byta mot 500kr på kicks. Men skynda! Finns bara ett antal presentkort så först till kvarn!

2008-11-26 @ 20:22:13
Postat av: KIKI

Vad fan vill hon? :P

2008-11-28 @ 15:53:01
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0