Lördag och jag jobbar EJ!

Ni ska tro det är skönt att sitta här och bara koppla av och må illa så mätt man är istället för att behöva stå i en svettig garderob på Harrys. Säger bara: Frihet!

Dessutom fick jag nyss reda på att det är sjukt mycket ikväll, såå glad jag är att jag inte är där... Dock lider jag med min älskling som jobbar ihjäl sig just nu. :(

Ikväll käkade jag, Driton och Felicia tacos, det var riktigt mega gott. :) Sen stack Driton till jobb... Då kom Börr, Boj och Aleks hit svulstsugna som få. Så då serverades det glass med kolasås, godis, marabou choklad (daim) OCH kaffe till mig och Bojan. Vi blev mätta och belåtna alla fyra. Sedan fastnade vi framför datorn och tittade på roliga klipp och duktiga små pojkar som spela gitarr... :)

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, ska nog sova... eller kanske kolla på TV... Druvan lär inte komma förrän vid 5 tidigast så orkar ju knappast hålla mig vaken tills det...

Här har ni kvällens favvisar (dock EJ fotat ikv):
Kram / Rebecca!





Kommentarer
Postat av: Berit

alltså rebecca, what's up with the bild? :O

2008-12-03 @ 09:18:43
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0