Little Börr!

Detta inlägg är tillägnat min vän Little Börr (Karolina Rosqvist)!

Hon är en väldigt rolig prick som inte bryr sig om någonting om vad någon säger, hon flippar ut till max och skämmer ut sig gång på gång. Folk tittar konstigt men då försvarar hon sig genom att göra något ännu sjukare. Och vill ni veta det roligaste av allting? Jag gillar det!

När jag och Little är med varandra vill nog ingen annan vara med oss, det är liksom så.. Ingen pallar med oss för vi är så otroligt ego. Vi tänker inte på något annat än oss själva och vår sjuka humor, hon säger "Hej", jag upprepar "haha... HEJ", sen ligger vi båda på golvet och skrattar tills vi dör.

Tyvärr kan man nog inte förstå detta, då vi tyvärrr inte ens gör det själva. Men vi har kul och det är faktiskt det allra viktigaste. Hindra inte er själva från att ha roligt, trots att andra tycker ni är störda eller efterblivna. Det är när man har roligt som man lever på riktigt!

Glöm inte... Ett gott skratt förlänger livet!

och.... AJ LÖV MAJ BÖRR 4-evaaah <3


Kommentarer
Postat av: KIKI

Så gullig du är. Vi är bäst så enkelt är det bara, jag tycker vi är NORMALA fast på ett bra sätt :P haha. JAg gillar min BÖÖÖX supericka mycket (L) AJ LÖÖV JOO TU!

2008-11-28 @ 15:50:18
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0