Midsommar 2008

Vi firade vår midsommar hemma hos Rebecca i bunkan. Vi firade med lekar, kärlek och alkohol i massor, lyckad kombination vill vi lova! =) Hjärtan krossades, toaletter fylldes och kärlek föddes, allt som en lyckad fest måste innehålla. En natt vi alla kommer komma i ihåg, helt enkelt!




Detta är vår kära vän NILLS, härlig kille :) (vå får inte träffa honom på ett tag eftersom han är på mallis:(.



VI ÄLSKAR VARANDRA (och stången)


Midsommarafton 2008 hos PUNGEN

Inte fullt säkra på vår sexualitet :P

Sjukt trevlig kväll med mycket alkoholhaltigadrycker (lite väl mycket för vissa) :P

Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad omogna ni är.. jävla fjortisar..kissiewannabes

2008-06-26 @ 16:34:45
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Bärra och Pungen svarar:

DU är en fjortis!!!!!!!!

2008-06-26 @ 17:29:07
Postat av: niLLs

hahah jag saknar era sjuka fasoner redan :P

ooh, vi kan kröka när jag kommer hem :D

2008-06-26 @ 20:11:12
Postat av: Bärra och Pungen svarar:

Och vi saknar dig Nills... Underbart att du hittat hit. :D du får följa våra fasoner via internet.. Klart vi krökar när du kommer hem.. ;)

2008-06-26 @ 23:33:25
Postat av: Frida

det är ni som har en så jävla omogen blogg. kolla på min, sjukt mogen. ni är töntar, sug stor fet hårig PUNG säger jag bara....

2008-06-26 @ 23:38:45
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Andy

Det var väl inte så trevligt att skriva att vissa fick för mycket:P? Ska jag känna mig träffad där:P?

2008-06-28 @ 00:36:06
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0