Sommar på G!

Ja nu är det äntligen dags för sommaren att komma, redan imorgon kommer det bli varmare, dock lite moln. Men på torsdag ska det bli upp till 25 grader och till helgen upp till 30 grader. YES! Ni förstår inte hur lycklig jag är. Äntligen kommer jag ha något att göra om dagarna - STRANDEN!

Idag har jag varit med mamma på ICA Maxi och handlat inför lördag då mamma fyller år. Känns som att vi alltid är och handlar nu om dagarna? Haha.. Sen var vi duktiga och var ute och promenerade i 1 timme, jag måste verkligen hålla det vid liv nu..

Igår åkte jag rullor bredvid Anna när hon red på sin häst. Många chockade miner när Anna kom travandes på hästen bland de nya områdena här omkring. ;) "oj, vad otippad att se en häst HÄR.... var bor den?" Haha, roliga små "fina" damer! ;)

Bärra och Bojan har det bra i Kroatien, lite ostadigt väder just för tillfället men det blir tydligen bättre, de badar och har sig i varje fall.. Snart kommer jag flyga ner till dem. :) Inte långt kvar!

Frida och Andy har det också bra, stöter på B-kändisar och allt. ;) haha..

Nej nu ska jag nog lägga mig i min GAMLA säng. Min nya har jag ju ännu inte köpt. :P men på fredag, ni anar inte hur efterlängtad den är.. Nu är det bara ångest att lägga sig... Ångest att veta att man kommer vakna av rygg- och nackvärk! :(

Kram och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0