Mysdag med Michelle

En superhärlig dag har det varit, helt perfekt faktiskt..

Den började med att jag och Michelle tog bussen till stan där vi shoppade lite på Hansa. Jag handlade 3 par trosor, haha, sånt som annars är rätt tråkigt att köpa men det är ju rätt viktigt.. Sen hittade jag lite grejer på Duka, fick ingen bra respons av mamma och pappa över sakerna jag hade köpt. Så jag är osäker, men vad vet jag? :/ Hatar sånt!

När vi hade handlat färdigt gick vi bort till Café 2000 (?) nånting och köpte take away sallad. Sen tog vi bussen till Bo01. Där träffade vi Michelles mamma och hennes kompis som tyckte mina presenter var hur bra som helst.. Får se hur jag gör!

På Bo01 var vi några härliga timmar och friterade oss själva i solen, jätte skönt! och vad fin man känner sig när man är såhär brun. :) underbart! Träffade dessutom favoriten Driton en liten snabbis också..

Efter allt solande och badande begav vi oss till en bar/café och satte oss på uteserveringen där vi träffade Michelles mamma igen, satt där en stund sen tog vi bussen till Ön. Promenerade därifrån till Småbåtshamnen där vi åt middag! Fiskplanka med rödspätta och remouladesås. JÄTTE GOTT! :D

Har verkligen varit en toppendag med många djupa samtalsämnen, det behövs ibland faktiskt! Inte alla man kan prata om allt med, finns vissa få och dem är jag otroligt tacksam för jag har i mitt liv!

Nu ska jag försöka sova och tänka på allt som inte är jobbigt!

Kram på er!


På uteserveringen på Bo01



Michelle och jag tramsar oss @ Småbåtshamnen!

Kommentarer
Postat av: berit förfan

läs min blogg förfaaaan ;D

2008-08-01 @ 00:10:42
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0