Det var inte igår..

Ni får ursäkta mig, ni allihopa, som dagligen går in och hoppas på något nytt, skrivet av mig PUNGEN Norgren! Japp, jag har haft fullt upp förstår ni mina kära vänner och ovänner (fast har inte så många ovänner faktiskt)..

Kan försöka göra en snabb sammanfattning av helgen. I fredags hämtade jag min älskade nya säng, wiiie, den är så stor och härlig.. och dessutom vaknar jag inte längre av nackont, som jag annars gjort de senaste åren. Vilken lycka! :D På kvällen jobbade jag tillsammans med Vicky, det var inte särskilt mycket att göra direkt men tiden gick trots det ovanligt fort.. :) Igår fyllde mamma år och vi hade huset fullt av folk, det var trevligt men JÄVLIGT varmt.. Senare på kvällen körde jag bara rundor, runt runt runt i Malmö..

Idag stack jag, Felicia, Emma och Driton till falsterbo och solade. Det var mysigt faktiskt, man kan inte göra mycket annat än ligga på stranden i denna värmen. Vi skulle egentligen ha stuckit till Köpenhamn men vi sköt på det tills imorgon istället.

Om exakt en vecka sticker jag! Jäklar vad tiden går fort, ska bli skoj att träffa Bärra och Bojan igen, känns som evigheter sen. Synd man inte kan träffa Aleks också bara, då hade vi ju varit samlade. Men ja, man kan ju inte få allt här i världen!

Nej nu ska jag verkligen lägga mig i min otroligt sköna säng som bara skriker efter mig.. Sov gott alla sötisar! Skriver säkert imorgon. :)

Puss!

  
Felicia, Emma och Ida i Felicias rum! Jag i en av mina nya klänningar innan jobb!

Kommentarer
Postat av: Barr

Du ćr goooollliiig=)

2008-08-02 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0