Resefeber

Nu mår jag mycket bättre. Tog lite vinglögg och plötsligt mår jag inte alls lika illa. :) Kom på att anledningen till att jag mår konstigt och inte kan äta nog beror på att jag jobbat 3 nätter i rad, stressat och sovit dåligt. Dessutom är jag nog orolig inför imorgon. Alltid samma sak!

Jag är väldigt impulsiv i mig själv och har svårt att se framåt. Kan inte se fram emot en resa som kommer inträffa om 1 år, 1 mån eller ens 1 vecka. Jag lever för mycket i nuet för det. Men nu börjar jag känna det, imorgon åker jag och det känns konstigt. Resefeber!!

Tycker inte alls det är jobbigt att flyga, snarare roligt. Dock inte i så många timmar kanske men ja, det är inget som jag har ångest över. Men att åka iväg såhär långt bort, till en annan värld, långt bort från alla, bort från "tryggheten" i Malmö. Det känns alltid lika jobbigt!

Men jag tror jag kommer få en superduper bra resa. :) Sol gör en alltid gott och att komma tillbaka till ett kallt Malmö med en fin gyllenbrun färg är ju inte helt fel. :)

Tar med mig två böcker som jag ska läsa, det hör alltid till när man åker iväg.

Nej nu ska jag dricka mer glögg... ;)

BEX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0