Little DRUV!

Pratade nyss med min plutt... Han har det bra där borta, skönt att veta. Jobbigt som FAN att jag åker imorgon och han kommer hem på tisdag. Mår riktigt dåligt över det! Gaah..! Trodde aldrig jag skulle tycka det var såhär jobbigt att vara ifrån varandra, det sjukaste är att vi inte ens varit ifrån varandra en vecka? Jag är ju verkligen sämst!

Får hoppas jag får det roligt under min resa i alla fall så jag slipper gå runt och känna mig handikappad för jag har honom i huvudet typ precis varje sekund. ;) Men han är fiiiin....:)

Nu mår jag illa... Känner att jag behöver äta men är verkligen inte sugen på någonting. Kan man tappa aptiten för mat när man saknar någon? Verkar ju något sjukt men ja, jag är ju det...:P

Vet inte om jag skriver igen... Hur som helst kommer jag skriva något inlägg nerifrån Venezuela eftersom jag ska ha med mig min dator.

Ha det nice! :)
Kram Rebecca...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0