GOD MORGON


Vaknade klockan elva idag, riktigt skönt  :). Men Bobo mår inte alls bra han vaknade klockan ett inatt av att han behövde spy, och efter det kräkte han en gång till :(. Så han ligger här hemma i soffan och mår RIKTIGT skit och pluggar fattar ni han pluggar när han mår så kasst. Måste säga han är en riktig kämpe, jag försöker alltid hitta undanflykter för att slippa plugga och om jag hade kräkt loss hade jag VERKLIGEN inte pluggat kan jag säga. Han är så gullig!

Imorgon åker mina föräldrar till Madeira så ska hem till Klagge ikväll och vara med dem, vi skulle svulsta något gott också tror jag, och det är ju aldrig fel :P

Nä nu ska jag bädda sängen!

/ Karolina


Kommentarer
Postat av: der Serb

Bobo är en riktig kämpe.. en riktig man.. nu blev jag inspirerad av honom och ska ta mig själv i kragen.. sitter med böckerna framför mig.. det är ett steg i rätt riktning!! inte sant?

2008-12-29 @ 13:41:08
Postat av: kiki

Jag är stolt över dig :P. Du ska få 5:or i allt nu vissst?=)

2008-12-29 @ 14:22:01
Postat av: der Serb

4or och 5or =) är jag nöjd med... fick precis resultatet från min första tenta den 4dec fick en 4a =) jag är glad...

2008-12-29 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0