They say a lot about me, let me tell ya what i ain't

Vad har Rebecca gjort idag? Jo, hon har varit upptagen men egentligen inte gjort någonting. Haft en bra dag helt enkelt.. Dessutom fick man sig en promenad på 2 timmar alldeles nyss, inte dåligt va? :)

Imorgon ska jag jobba, vad jag vet och kan komma ihåg, sov nämligen väldigt hårt när de ringde. Tänk så bara drömde jag? :/ Aja, jag lär väl märka när jag är där..

Förresten så är det första dagen på icke-sötsaks månaden idag. Hur ska detta gå? Ska jag vara helt ärlig tror jag det kommer gå galant. :) Vet ni varför? För jag är såååå duktig!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma

ok, med mina anlag så....

2008-08-25 @ 21:02:27
Postat av: berit

ååh best wishes to you my friend :)

2008-08-26 @ 00:25:57
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0