RAVE blandat men svulst



Hejhopp!

Nu sitter jag (Bärren) PUNEGN och bojis samt Filli hemma hos Rebecca Norgren och har diverse olika umgänges aktiviteter.

Bojan har grillar( som vanligt) sjukt gott!

Självklart lyssnar vi på Serbisk musik :P. Vi saknar dock Aleks :(, han är på någon svulstig fest någonstans. Ikväll blir det nog utgång, ska iaf sticka till lilla torg, fast först förfest hos NILLS.


Nä nu ska jag fortsätta dricka min härliga cider ( som jag jag saknade i Kroatien)

Puss och Kram

/ Barr, Pung mfl.

Kommentarer
Postat av: der "das" Serb

jag missar alltid all svulst =(

2008-08-31 @ 13:08:16
Postat av: Bex

Stackars aleks, faktiskt. :( nästa gång ska du vara med, där med BASTA!

2008-09-01 @ 11:26:35
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0