citerar Blondinbella

"Det är inför hösten man lovar sig själv en förändring som ska få en att må bättre och eftersom den inte är lika klyschig som nyårslöften kanske vi för en gång skull kan hålla dom?"

Min förändring får mig verkligen att må bättre och det kunde ju inte komma mer passande än nu?


Bara för att ALLA fotograferar sig själv i spegeln för att visa sina kläder (och antagligen sin kropp?) så slänger även jag in en sån här otroligt nördig bild på mig själv och fredagens såkallade OUTFIT!

Kommentarer
Postat av: der "das" Serb

amen vilken pudding =)

2008-08-24 @ 15:22:54
Postat av: Bex

haha elleeeerhuuuur ;)

2008-08-24 @ 16:45:16
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0