B&B samt ilska..

Pratade med Bärra och Bojan för en stund sedan, då var de i Stockholm och skulle ta flyget vidare till Köpenhamn. Wiie wiie.. :) De lär ju vara aningen bruna, vilket gör mig galet deprimerad för jag själv har tappat allt!

Gick in och kollade schemat för kommande termin, kommer börja på tisdag. Såg att redan en månad efter kursstart kommer vi ha tenta, asså? Hinner vi ens börja läsa innan vi ska ha tentan? :/ Vi som inte haft en enda skriftlig salstenta. :(

Måste även ringa förskolan i Limhamn som jag ska ha VFT på de kommande terminerna. Roligt!? Hoppas verkligen att det är trevlig personal där i alla fall, för där kan man ju inte välja om man vill komma eller inte..

Förresten är jag såå arg. Arg på "dagens" föräldrar som skämmer bort sina ungar så jävla mycket att de inte har någon som helst respekt för en vuxen människa. De kan inte säga tack eller lyssna när man säger åt dem någonting. De gör bara precis vad de vill, för det är ju vad de är vana vid hemma! Gah! När man själv gick på dagis fick man lära sig att säga "be att få", "Tack för maten", "kan du vara snäll" m.m... Dessa snälla ord verkar dock ha dött ut, sorgligt? Ehm JA!

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade varma säng och titta på tv. Hatar detta vädret, fryser som en kattunge fast att det inte ens är kallt. Springer runt i en stor, tjock fotbollströja och stora tjocka skidstrumpor.. Hört att det är den senaste outfiten. Rejält sexigt!

KRAMEN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blääää för bortskämda ungar sådana barn får det tufft senare i livet...tyvärr är det livets skola att kunna anpassa sig tydligen förstår dagens föräldrar inte det..trist kram

2008-08-27 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0