ännu en dag

på dagis. :) Har faktiskt varit en bra dag, var ju heller inte särskilt många timmar. 5 timmar kan man ju faktiskt stå ut. Även fast det var ett himla liv idag.. Men när är det inte det på ett dagis? :P

Fick reda på av en arb.kamrat att förskolan jag kommer ha min VFT på är dålig med dålig personal. Fick en klump i magen kan jag säga.. Men jag ringde dit nu för att meddela när jag kommer m.m och min blivande handledare verkar hur bra som helst enligt mig. Riktigt trevlig och förstående, i varje fall i telefon!

Som ni ser så har Bärra ännu itne skrivit något inlägg här, tror det beror på att hon inte har internet riktigt än. Hon har ju nyss flyttat, närmare mig. :) wie. Ska dit ikväll antagligen och hälsa på bullarna...

Har precis tryckt i mig en avocado, det är såå gott. Blivit beroende! Dock ska ni veta att det är en fet frukt men det är nyttiga fetter, så hellre äta en avocado än typ choklad. :P Fett behöver kroppen men man stoppar alltid i sig de dåliga fetterna. Inte bra inte bra!

Hejsvej mina kära små munkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0