Toblerone är förjävla gott!

Godkväll!

Idag har varit en mysig dag faktiskt. Jag mår helt klart bättre av att sysselsätta mig en söndag, söndagen är faktiskt också helg, så varför ska man då ligga hemma o deppa och vänta in måndagen?

Såfort jag vaknat idag hoppa jag in i duschen och gjorde mig klar, sedan blev det bilfärd mot Svedala och kusinerna. Det var trevligt med mycket god mat. :)

När jag kom hem igen blev det chill och mys med tända ljus och toblerone. Jam jam.. Nu kom precis Felicia in här o vill se VMA med mig inatt, vet dock inte om jag orkar ligga vaken tills det.? Känns lite onödigt liksom...

Imorgon blir det massor med plugg och på kvällen blir det fika eller något mysigt med Frida, Anna och Maja.. Trevligt trevligt. :) Så alltså inget besök på MAH på hela dagen, skönt! :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Haha... Ha det NAJS!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0