Nattsnack

Så var man hemma igen efter en supermysig kväll hos Spånis! Blev rödvin, cider och snacks samt massor av mysigt umgänge. Sånt gillar ju jag! :)

Så ja, det var jättetrevligt. Synd tiden gick så himla fort bara.. Varför är det så? Det är ju när det är trevligt som tiden ska gå liiite långsammare så man hinner med att njuta ordentligt! Ellerhur?

I alla fall. Nu ligger jag nerbäddad i min underbara säng och kikar runt på nödvändiga bloggar. Vet inte vad jag egentligen gör uppe fortfarande. Kan knappt hålla ögonen öppna om jag ska vara ärlig. Men vill vänta in i det sista så jag verkligen bara deckar skithårt direkt när jag lägger ifrån mig datorn. Så slipper man ligga vaken och tänka massa onödigt trams :)

Imorgon blir det lite kalas för syster (tror jag?), och på kvällen blir det jobb för min del. Men börjar inte förrän 22 så det är riktigt nice faktiskt.

Nej, nu börjar jag må illa också av trötthet. Ska ta några klunkar av vattnet som jag har här bredvid mig sen ska jag släcka min lampa och dator.

SOV GOTT! <3

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0