Måndagmorgon

Godmorgon blekfisar!

Idag är det måndag och jag är inte i skolan vilket är skönt som tusan. Fick ju sova lite längre än till 6 som jag i vanliga fall gör.. :)

Dock är det massor med plugg på schemat idag. Tänkte att jag sätter mig här nu direkt och gör allt jag vill göra på datorn så jag har det avklarat så slipper jag tänka på det sen. :P

Sen kommer jag stänga av mobilerna för ett tag. Bara för att jag ska få lite gjort, rätt störigt om man blir avbruten ju! Så folk vet varför den är avstängd!!

Ikväll blir det mys med lite tjejer.. Frida vill bowla, ;) haha.. Men vi får se vad som händer, annars blir det kanske bara en hederlig fika. Trevligt med umgänge iaf. :)

Är förresten skitglad för en bok jag letat efter aslänge nu finns att hämta på biblioteket för jag reserverade den för ett tag sen. YÄÄH! Nice som tusan!! :) Så imorgon ska jag hämta den..

Nej, nu ska jag plugga!
laaaater.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0