KIKI

Tjenis penis!

Hur är läget gott folk? jag är uttråkad, ligger nerbäddad i sängen. Har fått ont i halsen och mår allmän segt, sjukt trist eftersom jag egentligen skulle träffa min syster idag. Aja, jag klarar mig nog!

Bah, jag har sån ångest över skolan, avskyr verkligen att läsa matte. Tänker bara på en massa j*vla tal helatiden. Sjukt men sant, AVSKYR verkligen matte. Verkligen inte min grej kan jag säga. Värsta kursen någonsin, fast jag behöver verkligen gå den men känns ändå skit faktiskt. Mår nästan dåligt, ja så är det!

Nä nu ska jag äta något gott (som vanligt?) blir nog ett kexchoklad, mums :)

Skriver om en två månader igen ;)

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0