Jag längtar .

Nu är tvätten i maskinen och jag är glad. Haha!

Sitter nu och funderar på om jag ska ta mig ut på cykelutflykt.? Jävligt fint väder och jag tror jag behöver lite luft, samt röra på mig. Så frågan är om jag inte ska? Så kan jag passa på att dra inom Limhamn och en vända på Systemet..

Förresten, sista tiden har jag känt mig ganska deppig. Dels över något och dels över massa andra saker. Saker som att man börjar bli gammal, NEJ JAG VET, när man är 22 år är man inte gammal, men jag känner ändå att åren går jävligt fort och livet är alldeles för kort.

Men nu kom jag faktiskt precis på att det är nu som livet börjar på riktigt. Har ju inte upplevt ens hälften av vad jag kommer att uppleva. Och tänk så mycket man har framför sig, familj med massor av små barn (förhoppningsvis). Åh, jag vill verkligen inte ha barn än. Långt ifrån. Men jag längtar ändå tills den dagen då jag ska ha barn. Det är ett av mina stora mål i livet, skaffa familj. Det är lycka!

Nej nu ska jag sluta filosofera, ska nog vila. :)

R

Kommentarer
Postat av: kiki

Så sant!

2009-09-18 @ 17:50:38
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0