Hej söndag!

Det är söööndaaag! Aaah, jag är rädd för söndagar, det är sant! Jag har en sån inre ångest när söndagen närmar sig, inte för att det är skola/jobb dagen efter utan för att det är en sån dag då det inte händer ett skit. De flesta kurar ner sig med sina kära eller något. 

JAG DÅ? Var ska jag ta vägen.. Vill inte vara sysslolös och av någon anledning är jag det varje söndag. :( Hur som helst tror jag det är bra att vara sysslolös ibland, måste lära mig hantera det!

Fick dricks igår och jag är så glad för det. Nu överlever jag nästkommande vecka (med eller utan CSN, då de verkar vara efterblivna eftersom jag fortfarande inte fått mitt första bidrag??? TRE veckor sedan jag skickade in studieförsäkran. OFFER)

Nej, i värsta fall funderar jag på att ta cykeln till Hemmakväll och hyra en film och köpa godis, till mig själv. Haha.. Kan ju vara mysigt.. Får helt enkelt se. :)

Kramis
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ring CSN! Du kan ju inte vara utan pengar så länge om du varit duktig o lämnat studeiförsäkran! Ha det bäst!

2009-09-20 @ 18:38:31
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Anonym

E det slut mellan dig & Driton?

2009-09-21 @ 09:36:08
Postat av: Anonym

vem undrara?

2009-09-21 @ 13:42:25
Postat av: Alexandra

Jag har följt er blogg ett tag o läste om din pojkvän som du hade. Du har inte sagt något om honom på länge därför jag undar!

2009-09-21 @ 22:44:20
Postat av: KIKI

Ring henne istället om du är så nyfiken, du har ju nummet ellerhur:P Jag vet mycket väl att du INTE heter Aleksandra. IP nummer är ganska bra ibland, även om detta var lite klurigt:P

2009-09-21 @ 23:08:43
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: kiki

Ring henne istället om du är så nyfiken, du har ju nummet ellerhur:P Jag vet mycket väl att du INTE heter Aleksandra. IP nummer är ganska bra ibland, även om detta var lite klurigt:P

2009-09-21 @ 23:10:21
Postat av: karolina

Ring henne istället om du är så nyfiken, du har ju nummet ellerhur:P Jag vet mycket väl att du INTE heter Aleksandra. IP nummer är ganska bra ibland, även om detta var lite klurigt:P

2009-09-21 @ 23:24:03
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe I know :) Ni har ju pratat om IP nummer innan, så tyckte det skulle vara sååå kul om och se om det stämde. Nepp har inte numret.

2009-09-21 @ 23:36:21
Postat av: Rebecca

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 18:57:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0